Leje af foreningshus

 

Regler og procedurer for udlejning af haveforeningens foreningshus.

DER VIL KOMME NYE REGLER/PRISER I FORBINDELSE MED LEJE AF VORES NYE FORENINGSHUS INDEN SÆSON 2024 STARTER OP.

Omfatter foreningshus, festplads, skydebane og toiletter.

 

Pris ialt XXX kr. – som betales ved modtagelse af nøgle.

 

Huset kan lejes af alle ”4.maj”s medlemmer til egne famliefester.

 

Udlejning sker ved henvendelse til:
Bénédicte – Have 121 – Tlf. 26283645 eller Gigger – Have 123 – Tlf. 24598210
som står for udlejning, udlevering af nøgler samt betaling.

 

 Til udlejning af huset hører brug af service, kaffemaskiner, køleskab, komfur –

samt pladsen foran huset, bar, toiletter, skydebane, pissoir og div. bord- bænkesæt. Og der er askebægre til alle borde.

Ny grill, stor pande og duge kan lejes for 150 kr,- pr. del.

 

Viskestykker, klude, køkkenruller, affaldssække og opvaskemiddel skal medbringes.

 

På hverdage, bruges huset af de forskellige klubber i HF 4 Maj og kan kun lejes efter aftale med disse i tidsrummet kl. 10 – 22

I weekender, hvor foreningen ikke selv benytter huset, kan det lejes fra fredag aften og skal afleveres i rengjort stand søndag kl.14, hvor nøglen afleveres til udlejeren. – Eventuelle skader på det lejede erstattes snarest af lejeren.

 

Ved aflevering af foreningshuset skal følgende være bragt i orden:

  • komfur og ovn rengøres
  • køkkenvask, bord, fliser rengøres
  • alt skal sættes på plads
  • gulvet i huset skal fejes og vaskes
  • toiletter og pissoir skal rengøres
  • askebægre skal tømmes
  • pladsen og skydebanen skal fejes
  • alt affald skal tømmes ned i containeren ved porten.

 

 

Leje på en hverdag:

Hvis der skal spilles musik efter kl. 19.00 på en hverdag, skal det gøres med hensyntagen til andre havemedlemmer og de nærmeste af disse, med haver omkring foreningshuset/pladsen skal adviseres.

Musikken skal være slukket og pladsen forladt senest kl. 22.00

 

Leje i weekend:

Musikken skal slukkes kl. 22.00 og pladsen forlades senest kl. 24.00.

 

 

Venlig hilsen

Bestyrelsen / Foreningsholdet